Podstawowe parametry:
42 x 12 cm
2,7 l
195 g
Najniższa cena w okresie 30 dni przed obniżką: 199,90 zł
Opis produktu:
Minimalistyczna torebka w ramę. Siedem punktów mocowania i smukły kształt sprawia że zapomnisz o jej istnieniu podczas jazdy. Z Ultra Żwirkiem 2.0 żadna sytuacja Cię nie zaskoczy bo wszystko masz w środku. Od zapasowych ubrań, przez jedzenie aż po narzędzia.
Dwa koniki
Dwa koniki w zamku głównym pozwala na otwarcie sakwy w najbardziej dogodnym miejscu. Nie musisz już rozpinać całej torby aby wyciągnąć mały drobiazg. Dzięki temu możesz wyprowadzić z wnętrza rurkę od bukłaka, sięgać po jedzenie bez schodzenia z rowera i dostać się do wyposażenia bez ryzyka że zaraz wszystko wysypie się na trawę.
Dodatkowe zewnętrzne kieszenie
Dwie boczne siateczkowe kieszonki jedna zamykana na rzep na niezbędne przedmioty. Druga, otwarta, świetnie sprawdzi się jako śmietniczka
Mocne punkty mocujące
W torbach ramowych powinny lądować najcięższe przedmioty z ekwipunku. Dzięki temu rower prowadzi się stabilnie i przewidywalnie. Górne mocowania do ramy w Ultra Żwirku 2.0 są solidne i podbite gumowanym HYPALONEM, który redukuje przesuwanie się torby do minimum. Dolne mocowanie wykonane jest z gumowego straty który gwarantuje mocne trzymanie torby.
Wyjście na kabel lub rurkę od bukłaka
Na długich wycieczkach poza siłą w nogach przydaje się prąd. Do oświetlenia, nawigacji i innych przyjemności. Ładuj co tylko zechcesz bezpośrednio z torby, gdzie masz solidnego powerbanka.
Zamkowa kieszonka po lewej
Od strony beznapędowej (tam gdzie nie ma zębatek) Ultra Żwirek 2.5 ma kieszonkę zapinaną na zamek błyskawiczny. Najlepiej zabezpieczy cenne drobnostki, które musisz mieć szybko pod ręką. Dokumenty, karta płatnicza lub telefon.
Jasne wnętrze i wewnętrzne mocowania
Wewnętrzne mocowania i jasny środek
Wnętrze jest kontrastowe i jaskrawo jasne, dzięki czemu z łatwością znajdziemy w środku małe przedmioty a na spodzie znajdują się mocowania, które pozwolą zabezpieczyć wyposażenie przed lataniem w pustej torbie. Umocowanie części ekwipunku na stałe w bagażu sprawia że się nie miesza i łatwo jest szybko znaleźć to czego potrzebujemy. Np: nabój co2, pompkę czy powerbank. Wewnętrzne kieszeni na rzepy pozwalają jeszcze dokładniej zarządzić ekwipunkiem i zachować porządek
Nowe mocowanie do główki ramy
Minimalistyczne i lekkie mocowanie do główki ramy. Dwie gumowe pętelki ze stoperem i haczykiem zapewniają optymalne napięcie i podtrzymanie torby w ramie.
Wodoodporna CORDURA
Wodoodporna i bardzo wytrzymała Cordura 300D z pokryciem PU1500 mm, zapewnia świetną ochronę ekwipunku przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Szczegóły:
-
materiał główny CORDURA 300 D, PU 1500 mm
-
klamry i przelotki renomowanej marki DURAFLEX
-
pojemność: 2,7 l
-
wymiary: 42x12 cm
-
masa: 195 g
-
3 punkty mocowania podbite HYPALONEM, i gumowy strap na dole
-
zaktualizowane mocowanie frontowe (do główki ramy) dwie gumowe pętle ze stoperem
-
2 koniki w zamku głównym
-
otwarta siateczkowa kieszonka
-
wyjście na kabel z przodu
-
zewnętrzna kieszonka na rzep
Informacje dodatkowe:
1. Torby Jack Pack wykonane są z wytrzymałego i lekkiego materiału CORDURA 300 D 100% nylon z pokryciem wodoodpornym PU 1500 mm. Mówiąc obrazowo, materiał wytrzyma umiarkowany, długotrwały deszcz, ale jego wodoodporność ma granice. Pamiętaj, szwy nie są klejone i najszybciej torba przemoknie właśnie na łączeniach. Zawsze zabezpieczaj swój bagaż przed zamoknięciem stosując worki wodoszczelne, siatki, worki strunowe itp. Dla dodatkowej ochrony, niektóre modele posiadają wodoodporne pokrowce (tzw. raincovery). Osłonią Twój bagaż od wody ale również błota, a dodatkowo poprawią Twoją widoczność.
2. Mocuj torby zawsze na czysty rower! Pamiętaj, aby myć ramę roweru i paski toreb. Wystarczy kilka ziarenek piasku między jednym a drugim, aby Twój rower nabawił się bolesnych zadrapań. Mimo zastosowanych materiałów redukujących zniszczenia ramy, tego problemu niestety nie da się w pełni wyeliminować. Zabezpiecz swoją ramę w miejscu mocowania toreb. Czasami wystarczy trochę "szarej taśmy" lub taśmy izolującej.
3. Paski mocujące są o wieeeele za długie niż potrzebujesz! Cała historia polega na tym, aby każdy mógł sobie dostosować ich gługość wg. gustu. Po prostu przytnij je na pożądaną długość tak, aby nie przeszkadzały w jeździe. Jesli masz kilka rowerów, dostosuj paski do każdego.